2012. március 31., szombat

26.fejezet

Alice szemszöge

Mondhatnám,hogy az edzés jó volt.Meg,hogy pompás.Meg ilyesmik..
Inkább azt mondom,hasznos volt,mert igazából szinte vért izzadtam egész idő alatt.
Kin keservesen szenvedtem végig azt a pár órát,amit az edzéssel töltöttünk,bár nekem inkább egy örökké valóságnak tűnt.
A lábaim már lüktettek a sok erőlködéstől,míg a kezeimet már nem is éreztem enyémnek.Mintha csak egy élettelen részem lógna mellettem,míg  vonszolom magam után.
Jacob nem kímélt.
Minden olyan mozdulatot megmutatott ami hasznomra válhat majd,Jasper pedig a technikámat elemezgette.
Sok időt nem töltöttem vele,mert akárhányszor a szemébe néztem elbambultam.
Néha furcsa dolog is történt.
Pár másodperc alatt lejátszódott előttem minden,láttam,hogy fog támadni,ugrani,harapni a mellém rendelt vérfarkas,így semmi nem ért felkészületlenül.
Jake eléggé meglepődött,hogy így is lehet használni a képességem,aztán vállat mond,és lazán kijelentette:
 'még jó,hogy nem vagyunk ellenségek" röhögött a saját viccnek vélt szavain.
Zúgott a fülem a sok "gyorsabban még" "magasabbra ugorj" " adj bele több erőt,vagy nem éred el" kiáltásoktól.
Miután Jakel befejeztük a kiképzést Jasper lépett elém.
-Most én következem,Jacob már megtanította a legtöbb farkas módszert,de azt is meg kell ismerned,hogy mozognak a vámpírok.-mondta ő.-Először figyeld meg,készíts tervet,csak azután támadj,ez az én szabályom-mosolyodott el.
-Örülök,hogy te nem rohansz fejjel a falnak-ismertem be saját magamnak,mert az egészből ő csak egy értelmetlen üvöltést hallott.
-Hát,oké.Akkor kezdjük.-lépett előre Jasper és azután már csak a lázra emlékszem,ami égette a testemet.

Bella szemszöge

-Na jó,szerintem el kéne kezdenünk.-mutattam a már vagy 10 perce folyamatosan egymást püfölő párokra,akik ügyet sem vetettek ránk,meg az értetlen fejünkre.
-Rendben,rendben,hogy akarod kezdeni?Először fussunk köröket bemelegítésnek?-dobta fel a témát Embry,bár én nem igazán erre számítottam.És úgy látszik a másik csapattárs sem..
-Hatalmas ötlet!Fussunk köröket,hogy fitt és egészséges legyen!Majd olyan gyors lesz,hogy elfut a Volturi elől!Talán még egérutat is adnak neki,hogy kényelmesebb legyen!-gúnyolódott Edward.
Na jó én sem nagyon támogattam az ötletet,miszerint futkosnunk kéne felkészülésképp,de  azért ez így kimondva kicsit erős volt.
-Hé,hé!Én csak jót akartam vérszívó!Amúgy meg az egész a ti hibátok!Minek léteztek?-szállt be a harcba a vérfarkas fiú is.
Hát nem nagyon így képzeltem ezt az egészet.Kivontam magam a beszélgetésből egy ideig,de egy idő után betelt a pohár.
Teljes hangerőből felordítottam,hogy ideje abba hagyni,és elkezdeni hasznosabban tölteni az időnket.
Támogatták az ötletet,mert már vagy egy órája nem csináltunk mást,csak veszekedtünk.
Könnyen lehet rájuk hatni egy kétségbeesett fejjel,meg a szipogó hanggal.
Nem kezdtem el mesélni a további opciókat,így simán intettem egyet Embrynek,hogy változzon át,Edwarnak meg,hogy nyugodjon egy kicsit már le.
Ismét elkezdtek marakodni,bár nekem nagyon úgy tűnt mintha a vámpír dünnyögne magában.
-Na már tényleg elegem van belőletek!Vagy befejezitek,vagy elmegyek egyedül.-intettem le őket dühösen.
-Jó,kezdjük.-bólintott egyet Edward.
Elég sokáig bajlódtunk azzal,hogy előhívjam rendesen a pajzsot,majd mikor ez már akadálytalanul ment,formálnom kellett.
Edzés végére olyan szintre jutottam el,amit nem hittem volna.Már nem kellett üveg,bot vagy egyáltalán más haszontalannak tűnő tárgy amivel támadni tudtam volna.
Úgy irányítottam az erőmet,mintha tényleg az enyém volna.
És ez az igazság,az enyém is volt.

Miután mindenki elég ramaty állapotba került visszakullogtunk a házba.Már akinek volt ereje sétálni..én például arra sem emlékszem,hogy kerültem be a nappaliba,a kényelmes fotelba .
Az agyam a lábammal együtt lezsibbadt,gondolkodásra ,de még beszédre sem tudtam volna rávenni magam,akkor sem ha akarom.
A karom minden egyes pontja sajgott annyit kaszaboltam a karddal,amit a többiek nem láthattak.Mert csak én láttam  azt a gyönyörűséget,mert enyém volt a képesség,ami másnak nem  adatott meg.
Ahogy Alicera ránéztem örömmel konstáltam,hogy ő sincs jobb állapotban nálam,üveges tekintettel mered maga elé és jól tudom,hogy most nincs "transzban",ahogy azt Emmett barátunk mondta.
-Na jóóóóó!Rossz rátok nézniiii!Elég lesszzz már!Tegye fel a kezét aki társasozni akar velem,de ezt csakis a különleges alkalom miatt!-ajánlotta fel a nagy mackó úgy,mintha valami őrült nagy szívességet tett volna ezzel nekünk.
Na persze szívesség..Ahogy a többiek unott tekintetét elnéztem nemhogy társasozni nem volt kedvük,de még lélegezni sem.
Persze ezt sokan nagyon nehezen értik meg.
Na meg,nem is igazán sokan lélegeznek ebben a helyiségben,ami azért kicsit frusztráló egy idő után.
-Na ne már!Milyen unalmas banda vagytok!Még szórakozni sem akartok!-én már nem azon döbbentem meg,hogy a barátunk milyen gyerekes,hanem,hogy neki még mindig van energiája ilyesmikre.
Ez vajon egészséges?
Mindenki hallgatta még pár percig az érveit,a sokszor már zavarbeejtő érveit,aztán Esme barátságosan hozzánk szólt.
-Menjetek,pihenjetek csak,már beágyaztam nektek fent.A fiúk majd megmutatják a szobákat.-szólt fáradtan.
-Mi lassan megyünk.Egész nap elvoltunk,már biztos aggódnak értünk is.Holnap hányra jöjjünk?-kérdezte lecsukódó szemekkel Sam.
-Szerintem holnap is délután gyakoroljunk,így reggel lesz időnk kicsit még pihenni.-mondtam,Alice pedig hevesen bólogatott egyetértését kifejezve ezzel.
Hiába a természetfeletti lét,akkor is egy idő után elfárad a testünk,ha más nem a lelkünk..Vagy mi.
Lehet,hogy inkább a vagy mire szavazok.
Miután Esme felajánlotta a pihenést,és a falka is elment, lassan kullogtunk felfelé az emeletre.
Emmett felajánlotta,hogy felvisz minket,de inkább kihagytuk a lehetőséget mondván "azért annyira nem vagyunk fáradtak,hogy öngyilkos merényletet hajtsunk végre".
Csalódottan vette tudomásul,hogy ebből is szépen kimaradtunk,így ismét megjegyezte,hogy milyen unalmas banda vagyunk.
Ma már másodszorra mondta ezt.
Szép teljesítmény.
Annyira fáradt voltam,hogy egyáltalán nem néztem hova feküdtem le.Nem néztem mi van körülöttem belevetettem magam  a puha ágyba gondolkodás nélkül.
Ez,mint utólag kiderült nagy hiba volt részemről.

Reggel meglehetősen korán ébredtem,ami tőlem igazán kiváló teljesítmény volt,hiszen legtöbbször 10 után kászálódom ki az ágyból,ez azért volt durva most,mert mikor ránéztem az órára hajnali 6:12-t mutatott.
Megkerestem az első fürdőszobát amit találtam és rögtön a tükör elé léptem.
Na igen.pont ahogy arra számítottam.
Gyűrött,kialvatlan fej,borzalmasan kócos haj és táskák a szemem alatt.
Tipikus reggel.
Rendbe szedtem magam és minek után tegnap kimaradt a mosakodás,ma legalább fél órát töltöttem el áztatva magamat.
Lassan felöltöztem,kifésültem a hajam helyén a loboncot majd le bagtattam az emeletről.
Érdeklődve szemléltem a két fiút a kanapén,akik szintén felpillantottak rám.
Egyik kíváncsian a másik meg 'jé felébredt' ábrázattal.Az utóbbi rögtön vissza süllyedt a könyv okozta élvezeteibe.
-A többiek?-találtam meg végre a hangom,bár eléggé megremegett.
-Elmentek vadászni,csak mi ketten vagyunk itthon.-bögött magára Edward,majd maga mellé a búskomor ábrázatú Jasperre.
Hurrá!Hát lehetne ennél jobb?
Egyre jobban megy a cinizmus..
Mi következik ezután?..

3 megjegyzés:

  1. szia gratulálok bella igazi amazon de em is jó pofa
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Nagyon örültem a friss fejezetnek nagyon tetszett:) Alicenek eléggé szépen fejlődik a jövőbelátós képessége már harcban is képes használni ez nagyon jó:) Jasaperrel meg hát nem mer szemezni:D Aranyos :)) Bella hát 2 óra veszekedés jutott aztán meg kaszabolt:D Szegény:D De azért csak sikerült neki is:) Hmm kíváncsi vagyok knek a szobájában aludt el Bella van egy olyan érzésem hogy Edében:))) Hmm tehát akkor most otthon tartózkodik a 2 potenciális pár?:):D Hát mi fog történni?:o :D Kösziii

    VálaszTörlés
  3. Mi következik ezután? Ez izgalmas lesz.
    Eléggé megdolgoztattad szegényeket az edzésen.

    VálaszTörlés