2011. augusztus 23., kedd

2.fejezet

Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból. Tegnap már kikészítettem a ruháimat.
Egy fehér atlétát és egy fekete csőgatyát választottam tornacipővel,na meg az iskola táskámmal.
Imádok vásárolni,ezt említettem már?Viszont Bella mindig kínzásnak veszi ha eljön velem..
7:40..még van 20 percem,hogy oda érjek a suliba,bár az én BMW-m úgy megy,mint a repülő,de még egyszer sem büntettek meg, hihi.E-közben elvégeztem a reggeli teendőimet és már indultam is.
Mikor megérkeztem láttam,hogy már ott van a kis csapatunk.Összesen 5-en vagyunk,velem együtt.Bella,Alex,Aaron és Leila.Az utóbbi kettőről annyit,hogy kölcsönösen tetszenek egymásnak,de az egyik sem meri bevállalni,de hát így illenek tökéletesen a csapatunkba.Ugyanis mindenki szingli.

-Sziasztok!
-Szia-mondták szinte kórusban.
-Na mi újság?Milyen volt a tegnapi buli?-kérdezte kaján vigyorral az arcán Aaron.
-Jó volt,és még mielőtt megkérdeznéd,nem nem szedtem fel senkit!
-Én nem kérdeztem semmi ilyesmit.-tartotta fel a kezeit.
-Hát ti meg miről pusmogtok itt?-csatlakozott hozzánk  Alex.
-Semmiről!Ideje lenne bemennünk.
Befelé menet váltottam pár szót Bellával.Sajna első két órámon senki nem lesz ott a csapatból.
Az órákon nem nagyon szoktam figyelni,amit kell azt már megtanultam az árvaházban,a többi meg csak rám ragad. Persze ezt az itteni tanárok nem nézték valami jó szemmel.Miközben bámultam kifelé az ablakon azon gondolkodtam,hogy mászhatnék ki a napok egyhangúságából?
Talán költöznöm kellene?Nem az nem jó,hiszen ez itt az utolsó évem,maximum azután,de Bells-t nem hagynám akkor sem itt. Össze kellene jönnöm valakivel?Az sem jó  ötlet..
Lehet,hogy a téli szünetben el kellene utaznunk?Csak mi 5-en.Igen,ez jó, a menzán fel is vetem az ötletet.

Amikor kicsengettek a 2.óráról szinte rohantam az ebédlőbe.A többieket még nem láttam,ezért sorba álltam és vettem magamnak egy salátát majd lehuppantam a helyünkre.Lassan a többiek is megérkeztek.Bátorságot gyűjtöttem és megkérdeztem.

-Hé skacok!Lenne egy javaslatom.
-Mi lenne az?
-Elutazhatnánk a téli szünetben valahová kikapcsolódásképpen.
Döbbent csend.Hát azért ennyire rossz javaslat nem volt.Akkor meg miért viselkednek így?
-Na mit szóltok?-kérdeztem ismét.
-Hát tudod,nekünk nem az ötlettel van a bajunk,sőt nekem igazán tetszik,de nekem nincs pénzem rá.(Leila)
-Igen,na meg a szüleink el sem engednének minket.(Alex)
-Hé,hé!A pénzzel ne törődjetek én állom az egészet,a szülőket meg meggyőzzük.

-Én benne vagyok.-szólalt meg egy idő után Bella.
-Én is!Tök jó lesz.Gyerünk már srácok,ne legyetek ennyire be skatulyázva.(Aaron)
Leila és Alex összenéztek.Néma párbeszédet folytatnak,vagy mi?
-Oké mi is beleegyezünk,de mire gondoltál hova menjünk?
-Azt majd kitalálom.Bízzátok csak rám.
-Köszi Alice!
Elindultak az óráikra.Ők még nem is tudják,hogy fogom megtudni az úticélt.Hirtelen egy kar fonódott a vállamra és hátrébb húzott. Bella volt az.
-Igen?
-ÚGY akarod kideríteni ugye,hogy hova megyünk?-somolygott az orra alatt.Hmmm..túl jól ismer engem.
-Hát ha már ilyen csodabogár vagyok,akkor ki is használom.
-Tudtam én.
-Na menjünk,mert a végén még elkésünk.
A nap hátralévő fele unalmasan telt.A suliból kijövet találkoztam Bellával és hazavittem,majd én is hazafelé vettem az irányt.Csináltam 2 szendvicset miután azt megettem elő vettem a laptomom és megnéztem az email-jeimet.Semmi érdekeset nem találtam közöttük.Elég későre járt már,ezért elindultam fürödni.
A forró víz el lazítja az izmaimat,képes lennék órákat tusolni,de egyszer mindennek vége szakad.
Felvettem a pizsamámat és fáradtan bújtam be az ágyamba.Korán elakartam aludni,hiszen akkor elöbb megtudom hova utazunk,de csak forgolódtam.Majd percek vagy talán órák után éreztem nehéznek a szemhéjamat.Lassan elnyomott az álom.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése