2011. augusztus 24., szerda

3.fejezet


Reggel nagyon boldog voltam.Ennek az oka nagyon egyszerű,hiszen megtudtam,hogy Olaszországba utazunk.
Ott egy csomó klassz üzlet van.A többieket is rá fogom venni,hogy jöjjenek el velem vásárolni.
Gyorsan összekaptam magam és indultam iskolába,már alig várom,hogy elmesélhessem a nagy hírt.

Ebéd szünetben a menzán
-Én mondom nektek tök jó lesz és a szünetig már csak 2 hét van hátra.(Én)
-Anyám azt mondta,hogyha nem megy a tanulás kárára akkor nyugodtan mehetek.(Alex)
-Ja nekünk is hasonló dolgokat mondtak-helyeselt Aaron és Leila.
-És neked mit mondtak Bella?-kérdeztük egyszerre.
-Még örülnek is,hogy nem leszek otthon.-válaszolt lehajtott fejjel.
-Ne is törődj velük!Miután vége a sulinak elköltözünk mi ketten.-gondoltam így egy kicsit felvidítom.
-Na igen.-küldött egy halvány mosolyt felém.
Most vettem csak észre,hogy csak ketten maradtunk már az ebédlőben.Csendben elindultunk az óráinkra.

A további 2 hét hamar eltelt,és már csak azt vettem észre,hogy pakolom a ruháimat az útra.Sok mindent nem viszünk magunkkal,hiszen ott úgyis vásárolni fogunk.Először  a többiek nem akartak ebbe belemenni,de hát ki tud ellenállni a kiskutya szemeimnek?(Ördögi vigyor)
Már mindenki indulásra készen állt.Úgy gondoltuk,hogy gyalog megyünk ki a reptérre,hiszen nincs is olyan messze innen.A hó lassan szálingózott.Még jó,hogy rendesen felöltöztünk,mert aztán itt a végén megfagynánk.
Amit kellett azt már elintéztem,lefoglaltam egy 4 szobás házat. Most biztos azt kérdezitek,hogy miért csak 4 szobásat?Erre a válasz igen egyszerű,közben Leila és Aaron összejött és már egy párt alkotnak,így felesleges lett volna az 5.szoba.
Az út viszonylag csendben telt.Még nem is említettem pontosan hová indulunk.

Volterrába.
A repülőn én inkább Bella mellé ültem,mert a fiúk a legújabb videó játékokról beszélgettek,még Leila is be-be kapcsolódott a beszélgetésükbe.Nekem meg nem nagyon volt kedvem ilyeneken társalogni,és ahogy észrevettem Bellának sem,így egymás mellé keveredtünk.Mi mást kérdeztem volna meg,mint:

-Na és,hogy haladsz a szerelem terén?
-Hát Logen úgy látszik nagyon belém zúgott,de,hogy őszinte legyek én nem érzek iránta semmit.
-Azért szerintem adhatnál neki egy esélyt.A szerelem később kialakul.
-Úgy gondolod?
-Ja ja.
-Hát,ha majd visszajöttünk beszélek vele erről.
-Az jó ötlet.

Annyira elmerültünk a beszélgetésben,hogy már csak az tűnt fel,hogy a stewardess közölte,megérkeztünk Volterrába.Az itt töltött idő alatt szeretnénk megnézni a várat is,de persze csak kívülről,mert nem hinném,hogy beengednének minket.
Kerestünk egy taxit,majd új szállásunk felé vettük az irányt.Megadtuk neki a címet és pár percen belül már megpillantottuk is a házat.Miután lepakoltunk mindenki keresett egy számára tökéletes szobát és berendezkedett.Mikor készen voltunk lementünk a nappaliba és megbeszéltük a programokat.Holnapra egy városnézést tervezünk.Mivel elég késő volt,és az út kimerített minket hamar lefürödtünk és indultunk aludni.

Reggel mikor felébredtem lementem a konyhába.Hmmm..már reggel 10óra van,és ahogy látom csak én vagyok fennt.Főztem kávét és leültem kortyolgatni.Hamarosan meghallottam,hogy a többiek is ébredeznek.
-Sziasztok,jó reggelt!
-Szia,milyen jó illat van,kaphatunk mi is?
-Persze csináltam nektek is.
-Te mindig előre gondolkodsz,mintha tudnád mi fog történni.(Alex)
Én meg inkább nem szóltam semmit,csak összenéztem Bellával és csendben összemosolyogtunk.Érdekes napnak nézünk elébe.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése